Order, Webshop och Förskrivningssystem

Vi tar emot beställningar via webportaler, online-system, e-post, kundtjänst och telefon, brev och till och med fax, och anpassar det helt efter ert önskemål.

Besökare på er hemsida kan även lägga order direkt till ISY via en särskilt utvecklad publiklänk. Vi har flera olika typer av lösningar som vi anpassar just för era behov med dedikerad IT-personal.  Ett exempel är att vi kopplar på en varukorg på er webshop  och hanterar order direkt åt er därifrån.

Vårt intelligenta orderhanteringssystem gör det både enkelt och kostnadseffektiv för er. Beställningar läggs smidigt in via vårt online-system. Inga installationer krävs på er dator. Via online-systemet följer du ditt lagersaldo samt skriver personliga följebrev till era mottagare. Krävs det speciella instruktioner för till exempel packning eller leveransvillkor kan ni också skriva meddelande till ISY om detta.

För Landsting och Regioner erbjuder ISY ett modernt, responsivt och intuitivt förskrivningssystem som är tydligt och lätt att använda. Vi har även ett tillhörande förskrivarstöd som gör det enkelt och snabbt för en förskrivare att filtrera och söka sig fram rätt produkt.

Vårt system hanterar automatiskt om ordern skall gå som brev, paket eller styckegods (pall). Givetvis skickar vi godset på det mest kostnadseffektiva sättet.

Vi håller en hög servicenivå och är snabba med att skicka ut gods. Cut-off time bestämmer vi tillsammans.

Vi kan koppla en enkät/frågesida till varje order som bildar underlag för statistikrapporter som ger er viktig information om er målgrupp. Frågorna tar vi fram tillsammans.

Vår kompletta logistikservice omfattar även fakturering till era kunder, redovisning samt rabattkoder och kupongregistrering.

Ni är varmt välkommen att kontakta oss för en förutsättningslös diskussion om ditt behov av breda logistiklösningar och vilka mervärden ISY kan tillföra er verksamhet. Kontakta Mark Sigvardsson på telefon 035-197506, mobil 0701-120261 eller e-post mark@isydistribution.se!