Lagerhantering för e-handelsföretag och tredjepartslogistik

Vi erbjuder flera olika kostnadseffektiva alternativ när det gäller lagerhantering för e-handelsföretag och företag som är i behov av tjänster inom tredjepartslogistik.

Oavsett om ni har behov av en eller tusentals pallar så lagerhåller vi godset hos oss. Vi anpassar oss efter era behov och de svängningar som sker över tid då man exempelvis växer som e-handelsföretag eller har en annan verksamhet där man behöver en smidig och flexibel tjänst inom tredjepartslogistik. Ni kan välja att ha ert gods hos oss under kortare eller längre tid och vi arbetar nära tillsammans med er.

Våra lager är uppvärmda, låsta, larmade och brandsäkrade. Har ni extra behov av säkerhet så erbjuder vi lagerhållning i säkerhetsskåp och säkerhetsavdelningar med särskilt och begränsat tillträde.

Ni har hela tiden full kontroll på ert gods via vår online-tjänst. Där kan ni göra avrop till fasta fraktpriser, skriva personliga följebrev och ge packinstruktioner till vår personal. Vår flexibilitet ger er valfrihet och ni kan anpassa tjänsten efter era behov.

Vi erbjuder även digitala lager för olika typer av dokument och programvaror som ni som kund eller era kunder kan beställa i tryckt form respektive ladda ner via webbutiker som vi anpassar efter era önskemål.

Våra tjänster när det gäller lagerhantering är väl anpassade för alla verksamheter som är i behov av tredjepartslogistik och e-handelsföretag.

 

Ni är varmt välkommen att kontakta oss för en förutsättningslös diskussion om ditt behov av breda logistiklösningar och vilka mervärden ISY kan tillföra er verksamhet. Kontakta Mark Sigvardsson på telefon 035-197506, mobil 0701-120261 eller e-post mark@isydistribution.se!